Το καλάθι σας είναι άδειο.

Αρχική
 

Ολοκλήρωση παραγγελίας:

Με το που καταχωρείτε την παραγγελία σας, σας εμφανίζεται το ακόλουθο μήνυμα (παράδειγμα): «Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΣΑΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ. O αριθμός παραγγελίας σας είναι .................. Παρακαλούμε ελέγξτε το e-mail σας. Σας έχουμε αποστείλει ένα επιβεβαιωτικό e-mail με τις λεπτομέρειες της παραγγελίας σας.»

Ημερομηνίες και ώρες παράδοσης:

Οι ημέρες παράδοσης είναι από Δευτέρα μέχρι Παρασκευή από τις 18:00 μμ μέχρι τις 21:00 μμ για το Ρέθυμνο, και για την υπόλοιπη Ελλάδα ισχύουν οι ώρες παράδοσης της εκάστοτε Μεταφορικής Εταιρείας.

Ημέρες και ώρες παράδοσης για περιοχές εκτός της Πόλης του Ρεθύμνου (π.χ. επαρχείες Νομού Ρεθύμνου, Νομός Χανίων, Νομός Ηρακλείου, Νομός Λασιθίου) θα γίνονται κατόπιν συνεννόησης μαζί σας.

Αποκλειστικά για την Πόλη του Ρεθύμνου Κρήτης υπάρχει η δυνατότητα παράδοσης την ημέρα που έχει γίνει η παραγγελία (αυθημερόν) με την προϋπόθεση της άμεσης διαθεσιμότητας και κατόπιν συνεννόησης μαζί σας και ΧΩΡΙΣ έξοδα μεταφοράς για παραγγελία αξίας άνω των 20 ευρώ.

Παραλαβή προϊόντων:

Κάντε την παραγγελία σας μέχρι τις 12:00 Δευτέρα με Παρασκευή και το biostospiti.gr αποστέλλει την παραγγελία σας την επόμενη εργάσιμη μέρα στις πόλεις:

• Αθήνα

• Αποκλειστικά για την Πόλη του ΡΕΘΎΜΝΟΥ Κρήτης υπάρχει η δυνατότητα παράδοσης την ημερα πού έχει γίνει η παραγγελία με την προϋπόθεση της άμεσης διαθεσιμότητας και κατόπιν συνεννόησης μαζί σας και ΧΩΡΙΣ έξοδα μεταφοράς για παραγγελία αξίας άνω των 20 ευρώ.

• Για την υπόλοιπη Ελλάδα η παραγγελία σας θα φτάσει σε διάστημα 3 έως 7 εργάσιμων ημερών.

Οι ανωτέρω προθεσμίες δεν ισχύουν σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει τους χρόνους μεταφοράς. Σε αυτή τη περίπτωση το biostospiti.gr συνεργάζεται με συγκεκριμένες εταιρείες courier και μεταφορικές. Σε αυτές παραδίδει την επόμενη εργάσιμη τα προϊόντα οι οποίες αναλαμβάνουν τη μεταφορά στο τελικό καταναλωτή .

Καθυστέρηση παραγγελίας

Η παραγγελιά σας δύναται να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:

Το προϊόν έχει καθυστερήσει να σταλεί από τον προμηθευτή μας: Για να μπορούμε να σας προσφέρουμε πολύ ανταγωνιστικές τιμές, παραγγέλνουμε τα προϊόντα μας από μια πολύ μεγάλη γκάμα προμηθευτών είτε εγχώριων είτε διεθνών. Υπάρχουν όμως περιπτώσεις όπου μια παραγγελία μας μπορεί να «κολλήσει» για οποιονδήποτε λόγο χωρίς να φέρουμε ευθύνη. Σε μια τέτοια περίπτωση, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ρωτήσουμε εάν θέλετε να σας παραδώσουμε την παραγγελία χωρίς αυτό το προϊόν ή να σας προτείνουμε κάποιο εναλλακτικό. Το είδος αυτό θα σας το στείλουμε αμέσως μετά την παραλαβή του στο κατάστημά μας.

Το προϊόν που παραγγείλατε έχει ήδη καταργηθεί και δεν είναι διαθέσιμο: Ανάμεσα στα προϊόντα που εκθέτουμε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα υπάρχουν σπάνιες περιπτώσεις όπου ο προμηθευτής τους ξαφνικά και απροειδοποίητα ανακοινώνει ότι τα καταργεί. Στην περίπτωση αυτή θα επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σας για να σας δώσουμε όλες τις εναλλακτικές λύσεις.

Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελιάς σας.

Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή πχ τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα.